Hugo Boss Hugo Just Different (Г'юго Босс Г'юго Джаст Діфферент)

Відкласти
Порівняти
Артикул:2300
850 грн.
У наявності
Знайшли дешевше?

Чоловіча туалетна вода Hugo Boss Hugo Just Different (Г'юго Босс Г'юго Джаст Діфферент)

Завдяки чудовій композиції аромату, Ви відчуєте заряд бадьорості та свіжості, це джерело творчого та креативного натхнення і гарного настрою.

 

Hugo Just Different (Хуго джаст діфферент) - сучасний міський аромат, наповнений інноваційною творчою енергією крижаної свіжості, був представлений німецьким модним брендом Hugo Boss (Г'юго Бос) у липні 2011 року. Туалетна вода "Hugo Just Different" - оновлена версія культового чоловічого аромату Hugo (1995) - парфумерного символу креативного мислення.

 

Новий аромат звернений до чоловіків, які надають великого значення своєму зовнішньому вигляду і звикли жити в стрімкому міському ритмі, де вміння виділитися з сірої маси - це ключ до успіху. Незвичайний експериментальний підхід Hugo Just Different допоможе власнику бачити речі по-іншому, знаходячи в цьому натхнення, щоб бути "абсолютно несхожим на інших". Ідеально підходить для чоловіка, який черпає натхнення з усього, що його оточує. Його повсякденне життя звичайне, але дії блискавичні, енергійні та спонтанні. Він бачить незвичайне в простому і знає - його підприємливість і неординарні рішення, його ключ до творчого успіху і збагачення.

 

Яскрава ароматична композиція Hugo Just Different складена прохолодним акордом замороженої м'яти у відкритті, збадьорюючими нотами фрезії і базиліка в "серці" аромату. Основа заповнена різноманітністю відтінків синтетичної молекули Cashmeran. Нота Cashmeran має дуже приємний мускусно-деревно-пряний аромат, чуттєвий і глибокий, з гарною тривалістю звучання і багатим колоритом відтінків: від фруктово-яблучних натяків, які лунають із привітальним акордом, до квіткових (геліотропа, жасмину) і до смолисто-димних (сосна) у шлейфі композиції.

 

Обличчям рекламної компанії нового аромату Just Different у лінійці Hugo від Hugo Boss став американський актор (Бійцівський клуб, Реквієм за мрією, Самотні серця тощо) і музикант, лідер відомої альтернативної рок-групи "30 Second to Mars" Джаред Лето (Jared Leto). Показ рекламного кліпу, в якому Джаред приміряв типовий для себе образ метросексуала, стартував у липні 2011 року. Ролик аромату розкриває головну ідею - квадратне, геометрично складене місто можна міняти, як лего, і складати своє життя - якщо не боятися нового, йти щосили і бути готовим до будь-яких кроків. Флакон виконаний з чорного скла - як безсумнівний символ сильної, глибокої мужності.

Начальная нота    —   м'ята

Конечная нота    —   кашмеран

1 2 3 4 5
Зворотний дзвінок
Viber
Telegram
Facebook
Instagram

Зворотній зв`язок